helgen är över nu!

hej,
FREDAG: Då så åkte vi ut och köra vi var till Tb först och sedan så for vi till rangsby och till harrström, och sedan körde vi bara av och an i näsby!
LÖRDAG: Då så så var det lite roddigt var vi skulle vara på kvällen men det ordnade nog sig. Jag tog wespan ner till malin och sedan så kom linn och hennes mamma efter oss och vi for till Emma A i rangsby. Sedan så kom Måne, Alexander och Hanus så Malin jag och Tony for iväg med dom til näsby till lina Rosengård. Där var det väl nte så väldigt "Party party" men folk var nu där i alla fall men sedan så skulle lina och dom åka till Tb och äta så där satt vi ensam typ eller det var Jag, malin, måne, alexander, mäntyla, tony och Jocke B.
Så några var vi väl i alla fall men sen kom dom tillbaka och då så var festet slut så vi hadde att gå.
Så vi gick till Cafe albert och stod med moppe pojkarna (Y) Kuuulit!
Sedan så gick Måne och Alexander hem till alexander och jag ville inte stå där mera så jag ringde till mami å papi och jag for hem och Tony och malin hade ringt till Tonys mamma så dom också skulle komma hem.
SÖNDAG: Då vaknade jag klockan halv 3 :)) Då var det bara att göra sig klar för att åka iväg till Vasa för vi skulle dit på kalas eller det var gemensamt kalas för Jenny och Nina.
Där var vi hela kvällen och spelade sällskapsspel och jag spelade elgitarr Mm.
Vi kom hem ganska sent där halv 3 tiden kanske :)
IDAG: Vaknade faktist redan halv 12 ida :O  Idag har jag inte gjort mycket utan bara varit vid datorn och tittat tv och så har jag faktist läst på prov också (Y)
Ikväll eller klockan 4 så ska vi åka och äta pizza till Casa eller får se vad jag tar är inte så sugen på pizzaq så det kanske var kycklingsallad.
Sedan efter det så ska jag vi Malin och hämta Wespan som har stått där sedan lördast,
Nu ska jag håppa i dushen.
Byebye!
Wow vilke långt inlägg måste nog va ett av de längsta :O :P
Cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0