kort dag!

hej, idag hade jag väldigt kort dag  skolan, jag slutade redan klockan halv 11 och jag började kvart över 8. Jag jick till sofie och tittade på hennes guldfisk som är svart som hon köpte i måndas :D Syöt var den, föreslog att hon skulle döpa den till Rutituut :D tyckte det var sött namn . Sedan så kollade jag på Andra avenyn, och det var nog sorligt i slutet fick till och med en tår i ögat :( ;)
Igår så var malin och jag till stan efter skolan och då köpte jag dom vita skorna jag pratade om i förra inlägget och så köpte jag en tunika som jag ska ha på första maj. Sedan efter vi hade varit i stan en stund så traskade vi till gymmet i Brändö. Vi tränade först vanligt sedan så gick vi efter en biljett till Zumba såå nu har vi äntligen fått Zumba provat, och det måste nog vara det roligaste jomppapasset jag varit på.
Nu ska jag lyssna på Justin Bieber ;) har otroligt bra låtar fasst han är ung. Messt kärlekslåtar men det gör ju inget ;D

Mee todayy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0