Lördag!

hej, igår så tog jag halv 2ans buss och Jenny kom och hämtade mig till spar eller Yttermarket som det numera heter.
Sedan när jag kom hem gjorde jag inte mycket men sedan så åt vi en god middag som jenny hade tillgat. Sedan på kvällen så gick cissi och jag ut och gå på en väldigt låång promenad.
Idag så vaknade jag ganska sent och då gjorde jag inte mykke utan bara satt på datorn oc kollade på justin biebers musik videor :P Såå söt han är. Nu ikväll så tänkte malin och jag åka iväg på jomppafeset men det blev ingenting av det så jag var bara hemma men när cissi kom hem från det så gick vi ut och gå igen på samma långa promenad. Nu jusst så kom jag hem från den långa promenaden och nu ska jag inte göra mycket kanske titta en film och sedan sooova :D
Gonatt !
Sweat dreams.
Cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0