Lugn lördag!

hej. Igår så åkte malin jag och linn hem med Pika från skolan och när jag kom hem så satt jag och pratade med mamma och sånt, sedan så gick jag till cissi och hon skulle ha upp sin studsmatta så det blev att laga upp den då.
Var faktist ganska så roligt att håppa för det var längesedan och man kunde ju nestan volt fortfarande ;P
Idag så vaknade jag klockan 2 och då gick jag och tittade på tv och satt och funderade på min konstiga dröm sist natt :P
Denna dag så har jag nog mest suttit vid datorn och tittat tv och bara chillat runt, och så har jag också färgat min utväxt. Tänkte nog jag skulle åka ut och göra något ikväll men jag ska nu upp så tidigt imorgon för min kusin blir konfirmerad i vasa så :D
Men nu ska jag titta på Glee lite tror jag, börjar kunna dom avsnitten utantill men det är endåå bra.
Byebye !
Cya!

Suttit i min badrock hela dagen nästan ;P (sköönt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0