Måndag= ledig dag från skolan.

hej, igår så for vi ivä till helsingby/vasa och var på konfirmatiosfest hos kusin :D så nu har han också blivit torr bakom öronen :P hehe.
Sedan på kvällen så gick jag ut och gå med cissi, då träffade jag också på malin för hon var ut och cyklade med sin farmor och dom var enda upp hit till östralinjen så jag stod och snackade med dom en stund :D
Sedan så cyklade dom vidare och cissi och jag traskade vidare, gick den vanliga långa stäckan :D
Idag så väckte mamma mig och sa jag måste komma med till villan och räfsa så det var väl bara att hopp ur sängen och lyda då.
Men räfsade gjorde jag ju inte så mycket av utan det var intressantare att putta iväg stora isflak som var kvar så dom fick flyta iväg. Så nu är nästan all is borta vid villan. När v åkte hem från villan så tog vi en vända vid fiskdiket där vi såg en JÄTTE stor gädda som åkte ner för diket och massa med abburrar  som åkte upp för diket.
Sedan när jag kom hem så gick jag till cissi och där satt vi och spelade ett ganska så skojjit spel på datskin.
Nu är jag hemma och ska snart gå och lägga mig, har varit en härligt skön ledig dag från skolan . Men imorgon så bär det av till skolan igen.
Cya!

En sommarbild som är tagen i somras på villan :D

Is!! som man kämpat på med idag för att få bort ;P ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0