måndag!

Kom hit till med 5 över 6ans buss imorsse. Vi hade finska prov första timmen och jag tyckte det gick sådäär, får väl se vad det leder till. När jag slutade skolan så kom mamma och hämtade mig så åkte vi iväg till jenny och hämtade henne och sedan så shoppade vi. Jag köppte Converse skor som var ljusrosa (Y) Vi va r och handlade mat till mig också, sedan så åkte vi till jennys salong och jag fixade pannluggen lite.
Nu är jag tillbaka till internatet och Malin och jag ska åka ut på en cykeltur till flygfältet ett varv och se om det far något flyplan ;P
Byebye Cya!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jeeeij converse (Y) :)

2010-04-12 @ 20:18:11
Postat av: Emma

JEIJJJ ;)

2010-04-12 @ 22:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0