Skolan igen!

hej, tog bussen idag klockan halv 8 oc gick till skolan direkt, vi hade kemi och så hade jag arbetarskydd. Sedan när jag kom hem var jag till sofie och lånade fjärrkontrollen till digiboxen för jag hade glömt min hemma och sofie hade nu samma digibox och fjärrkontroll så det gick ju bra. Men det blev att springa lite av och an med den där fjärrkontrollen för vi fick som inte fram några kanaler i vårt tv till först och då ville ju förståss sofie och dom byta kanal å sånt så då måste dom ju förståss få tillbaka den. Vi fick en antennkabel av internatspersonalen såå nuu funkar nog digiboxen och vi har kanaler (Y) Sååå nu tycker man ju det inte måste va lika tråkigt att va på internatet men får see. Så hela dagen har man fått leka lite en tekniker :P :P
Nu så har vi jusst tittat på Ellen degeneres som var på finska kanalen LIV.
Nu ska jag ta natten .
Byebye!

Här har vi nästan samma digibox som vi har kämpat på med idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0