Snart slut på heljen!!

och man har inte gjort såå jätte mycke. Idag vaknade jag kloickan 11 för pappa var in i mitt rum och skulle ta några kopior på något papper så det var såå mycket ljud av printern så man kunde nog inte sova mera dååå.
Jag har mest suttit på datorn sedan jag vaknade och sådant tittat på videoklipp på youtube. Men jag kom på att jag skulle gå ut och gå då så jag kommer jusst från en promenad och det var riktigt sköönt med lite frisk luft.
Bara man har musik i öronen går allt, man kan gå huur långt som hellst då .
Nu ska jag titta film tror jag för det blev ingen filmskådning igår så jag tar det nu i stället.
Cya!

Jag idag! med min vackra min ;P

Kommentarer
Postat av: Malin

Tu kom nu de helst ut åp in promenad tu hison häljän :D men i vikon ska ja va nytti å försök motioner :D

2010-04-18 @ 19:27:37
Postat av: Emma

jaah e ha no vari en massa promeneras hison heljen :D men man ha n it haft na anna ti jier så :D jooh man ska no behöv försöök nalete hison vikon :D

2010-04-18 @ 22:29:04
URL: http://emmalindaahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0