Tibaxx till internat!

tjenare. Kom hit till skolan idag med Jenny för vi började först kvart över 12. Malin och linn satt också på.
Vi hade vs-kurs idag som handlade om akuta situationer.
Sedan när vi slutade så for malin och jag till Stan för att handla mat och vi tittade också på andra saker.
Jag hittade super söta skor som jag skall köpa imorgon, dom var från H&m måste bara ha dom.
När vi kom tillbaka hit till internatet så gjorde vi nu inte så mykke vi har mest suttit och lyssnat på Musiic.
Så har jag också suttit och klinkat på gitarren och lärt mig en nyy låt. "in the Ghetto" :D
Cya!

Texten på in the ghetto Ni ser inte vad det står men, ;P  kanske liite!


Här är skorna jag hittade idag! Fasst jag vill ha dom i vitt, de fanns det också så ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0