Tisdag!

hej idag i skolan så hade vi finska och sedan Vs-kusr. Fick sluta en timme tidigare, sedan när vi kom hem så lagade malin och jag mat och sedan så började Provläsningen för vi har kemi prov imorgon. Har tittat på Flickan som lekte med elden ikväll och vi har nu också spelat gitarr som var jäätte kuul, älskar det instrumentet man blir ju bara för glad att hålla i det ;D
Men nu ska jag gå och lägga mig
Gonatt och sov sött!
Cya!

En bild från Talang från Korsholm!

Och här en annan bild !!
Tog bilderna från Malin ;P
Min kusin var ju också med men det komer upp bilder av honom sedan när jag får mera bilder av malin.
Ps: Dom är ju bara föör söta dom dom går  korsholm högstadie ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0