Flyttar!

cha. Idag packar man för fulla muggar för ikväll blir det att åka till vasa till internatet. Börjar nu på mitt andra år på läkemedelstekniker. Håppas på att bra år.
Vi har jusst buri ut i bilen och den blev fullproppad med en massa väskor korgar kläder , jaah mycket alltså.
Har varit och handlat idag också före man började packa, där köpte jag såna grejjer som man måste ha till internatet också som diskmedel, diskborste, wc papper och hushållspapper m.m. och köpte också parfym :D tyckte jag behövde nytt.
Ska åka till vasa med det samma jenny kommer hem för vi ska va där klockan 5 mrn det kommer väl nog att bli över, man behöver ju inte förståss vara där 5 men jag tycker man vill dit i tid. :D
Nu ska jag snart äta något och sedan så börjar det väl närma sig avfärden.
Ps. Kommer att bli roligt att se Sofie och Becca som man inte sett över hela sommaren och alla andra klasskamrater förståss :D
Byebye!!

Tänk om det skulle va sådär lätt så skulle amn inte behöva plocka i massa med väskor, det är ju jobbigt. Tänk om man skulle kunna ta hela huset och promenera iväg så skulle man få ha sakerna på samma plats hela tiden.
Skulle vara mycket lätttare.
heheh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0