Söndag.

Hejj, var till fagerö då igår och vi blev hämtade av macke, macke och kit och vi for till lexi för hon hade förfest och sedan så bar det ner mot fagerö. Vi kom dit ganska sent och vi var typ bara på parkering och var inte in alls något mycke. Men sedan när klockan blev 2 så då åkte vi på efterfest till Rex för dom ville börja dricka dom då när dom hade arbetat, malin och jag satt poch spelade ölspelet och hade kul. kom hem klockan halv 6 i morsse. (Y)
Nu idag så har jag inte gjort mycke eller jag jag vaknade nu ganska så sent också men. Jag har nu hunnit att färga håret i alla fall. Ska gå till cissi nu.
Imorgon blir det att börja packa för då bär det av till gamla vasa igen, då börjar den "roliga" skolan igen. hihi
Neh nu ska jag dra mig iväg till cissi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0