stan.

Hej. Kom med 6ans buss imorsse och när jag kom till internatet så kom jag inte in i rummet jag fick inte nyckeln rubbad i låset. Men jag har kommit fram till nu att jag kanske var trött och svag men det gick faktist inte. Har varit in till stan idag och handlat mat för veckan och sånt nu efter skolan, köpte ett headband igen som vanligt jag måste nog sluta köpa dom nu men jag tycker så mycket om dom.
Nå nu kom vi jusst tillbaka hit till internatet och vi lagar digiboxen och tv i skick så nu får vi börja titta Tv :D
C yaa!

Headband med rosett :D
har på mig min fotbollströjja så det är därför det är sådan krage. jag brukar inte tycks om sådana kragar annars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0