uppehåll.

Hej. Har varit ett litet upphåll med bloggandet nu men man har nu inte hunnit heller. Kom hem från vasa i fredas med mamma och mormor och då hade man brottom att göra sig klar för vi skulle åka till juthbackamarknan. Vi skulle åka 5 tiden dit men det blev lite senare. Vi åkte i följe med kenneth macke och tony.
Vi Sov också över där så man frös nog hanska så mycke, vi sov i en skåpbil. :D Obekvämt var det också men det gick. Igår då så gick vi runt och tittade på marknan för man såg inte så mycket i fredas när det var så mörkt men vi gick nog och tittade då också. Jag köpte i alla fall en fotbollströjja där det står C Ronaldo på baksidan (Y)
Så köpte jag också ett headband..
Nåja vi for då hem igår från marknan där halv 5 eller 5 tiden,  man var ganska så trött ibilen hem. MEn vi hade nu pauser i oravais ABC och sedan ett stopp i Vasa (ABC). Sedan hem. Var trött när man kom hem men jag började nu titta filmn sagan om de två tornen men jag somnade från den så tv lämnade på i natt. Klockan 6 så vaknade jag att det var någon värsta slossar film eller nått i tv så det var så mycket ljud, så jag steg upp då och tog av det.
Idag ska jag väl inte göra så mycket . Packa väskan till vasa och sånt och titta någon film.
Byebye!

Folk

Söt gammal minicooper hittade vi på veteranbilsutställningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0