Villavslutning.

Hej. Var på min villa igår och vi hade det kul :D Imorsse när vi vaknade så var det att börja städa och man var gaaanska så trött. Men det var inte så farligt mycke att städa så det gick. Sedan så satt vi bara och tittade på tv och chillade. När jag kom hem har jag inte gjort någonting alls har suttit vid datorn liite och så har jag bara slöat och tittat tv och sånt. Nesta helg ska jag inte göra någonting, då ska jag bara chilla hela heljen. Man har inte hunnit vara hemma någonting alls nu tycker jag på två veckor så nesta helj ska jag tillbringa hela heljen hemma och ta ett jacuzzi bad för v ar nu satt i vattnet där och håller på att värma upp det :D Ska bli hur skönt som helst :D
Neh nu ska jag börja tänka på refrängen som dom rukar säga, måste nog gå och lägga mig nu när jag ska upp klockan halv 6 imorgon och ta kvart över 6ans buss.
Byebye.
Talk to you later. :D

Hittade en bild från gaanska så längesedan. :D
men nåjaa jag såg typ ut sådär igå också.
orkade ite ta någon facelook bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0