återigen julklappshandel.

Idag så hade vi ett möt om utlandspraktiken så mamma kom till skolan för hon måste vara med när jag var under 18, hon skulle bara skriva på ett papper typ. Lite onödig resa för henne när det inte var något mera. Sedan efter det så skjutsade mamma in Malin och mig till stan och vi skulle fortsätta våran julklappshandel. Har nu bara en julklapp kvar.
Imorsse var man ganska så trött i bussen, lyssnade på ipoden. Så det höll en vaken men det var nu endå ganska avslappnande. Tycker jag mest hela dagen har gått med Ipoden i öronen, till och med på ekonomiförvaltnings timmen för vi fick lyssna på usik när vi räknade. Men det är ju bästa lilla grejjen som dom uppfinnit.
Imorgon då blir det skolan till klockan halv 4 och efter det så måste jag skriva några modersmål uppgifter. kommer inte att hinna, ska på övning med brages imorgon också kl 6.
Detta är nu en låt som har spelats i i poden idag. (MCR- Nanana)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0