Day 10-what you wore today

Imorsse så hade jag på mig mjukisbyxor och en t-skjorta. Sedan så skulle jag åka till malin och gå ut och gå så jag hade fortfarande på mig mjukisbyxorna men jag bytte om till en topp och huppare, sedan så har jag haft det resten av kvällen, åkte till cissi efter jag varit till malin, vi bakade papparkakor och har lyssnat på my chemical romances nya skiva. Skiit bra som alla andra deras skivor. Tittade också på gamla klipp på youtube om dem :D
Gerards(my chemical romance medlem ,sångare) nya look till nya skivan.
har märkt att han byter hårfärg varje gång de gjort en ny skiva. Senast skiva så var han blond skivan före det svarthårig och så har han bytt lite nu som då och gjort massa slingor hit och dit och två färgit hår osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0