Lussande

Hejj hopp. Idag har vi lussat också, Lelle kom efter mig kl 1 och så åkte vi iväg till vasa till Carl och Carolinska hemmet, där så gick vi på olika avdelningar och sjöng. Sedan så gick vi till Fylgia och sjöng och det var riktigt trevligt. Efter lussandet så åkte vi till Amarillo och åt middag, Jag åt chicken sallad, jag skulle prova något nytt och det var riktigt gott, Lizette rekomenderade det så. Det är riktigt sorligt nu när det var sista gången vi fick va ut och lussa med dom fina människorna man har fått umgås med :D Håppas man kommer att träffa er något mera.
Efter vi varit och ätit så gicl Lelle och jag lite på stan, och sedan så åkte vi in via mitt internat så jag fick hämta en väska. Sedan in via ABC och sedan hem. Har varit en riktigt kul kväll. Tack för en trevlig upplevelse alla. Puss.
Nu tänkte jag titta på Baywatch ;) Skit bra serie det. Får se hur många avsnitt jag årkar se på.
Puss hejjj.
Me
Gänget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0