Oj

Bloggade inget igår men det var så fullt upp hela kvällen tykte jag. Vi var nämligen och övade ringlekar i går med Lucia och tärnorna. Var faktist riktit rologt att dansa trodde det inte skulle bli så roligt men det blev det. Hade riktit trevligt efteråt när vi satt och drack saft och åt bulle. Vi pratade och skrattade om det mesta. Nu sitter ag på internatet och väntar på att Lelle ska hämta mig för då åker vi iväg till sångövning, det är något alla kvällar men det tycker jag bara är roligt. Har också övat julsånger i skolan idag, gick mycket bättre en igår. Ska nämlign vara md i lucia i skolan också. (Y)
Bloggar senare när jag kommer hem , åker hem till Närpes nu idag. Skönt.

PUSS HEJJ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0