Onsdag

Idag har det varit en aktiv dag minsann. I alla fall aktivare en dom här dagarna här före. Jag blev väckt av Cissi som ringde och skulle ha ut mig på skrinning :P blev att åka med Kit och cissi till övermark rinken, och frank kom också dit.  Men jag skrinnade ingenting, hatar verkligen att skrinna. Men Cissi ville ha med mig så hon inte skulle behöva stå ensam och titta på när pojkarna skjuter sina puckar hit och dit. Sedan hem och då blev det slött igen med en film men bara en stund för då sedan så gick jag över till Cissi och där så gjorde vi väl inte så mycket men. Har nu fått frisk luft idag. Imorgon blir det att åka iväg på mellandags rea till Vasa. Får se om man hittar något.
Webcam bild från igår. Ser sjuk ut på bilden, men det var ja nu också, lite bättre har det varit idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0