pulkat

Hejj, när jag vaknade idag så ringde Cissi och frågade om jag skulle med och pulka, och visst kunde jag följa med. Hon och Kit kom och hämtade mig och vi åkte till Tb först och cissi köpte något att dricka. Sedan iväg till Vargberget, vi hade inte med någon pulka för vi trodde dom hade pulkor där för det har dom haft förr men det hade dom inte :S Så vi fick åka till cissi och hämta pulkor, så då pulkade vi typ två gånger och sedan så hade vi fått nog :P Vi åkte till Näsby och tankade och sedan hem.
Håller nu jusst på att baka en chokladkaka och mamma bakar några rutor som hon fått recept av malin.
Gick jusst in på mailen och fick reda på att jag var underkänd i finskaprovet :S JIPPIIIII ALLTSÅ. HATA DET DÄR SPRÅKET. Kan ju ingenting. Nåja det är bara att ta om det tills man klarar det.
Nåja nu ska vi inte tänka på det ska fira jul nu och ha skojjit. :D
Ska ikväll till cissi och vi ska klä julgranen där. Har gjort det nu i flera år, börjar bli som en mindre tradition ;P hihi.

Hejjdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0