Självständighetsdagen

Hejj, med det samma när jag vaknade idag så åkte jag iväg till malin och vi tog kort , blev inte så många idag men det blir snart en gång till det snöade så mycket idag. Sedan så har vi sutti och funderat på hur vi ska hinna med allt nu som ska göras. Det är mycket nu, det är skolarbeten det är övningar hit och dit och julklappshandel. Ja jisses.
Men kanske det ordnar sig.
Kom jusst hem från malin och nu sitter jag bara och lyssnar på my chemical romance och fundrar vad jag ska ta med för kläder till vasa det behövs nmligen inte så mycket för det är inte så många dagar.
Bild från idag.
Får se om jag alls hinner att blogga något imorgon det kommer bli en stressig dag, men kanske jag har tid över för ett inlägg.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0