Stan!

Idag har malin och jag varit till stan och sprungit genom alla affärer och letat julklappar och så hittade man ju förstås något till sig själv också. Jag hittade en skjort tunika från Vila som var på Rea, Bh från lindex, Topp från Gina tricot. Ja och så hittade jag två julklappar så jag har bara 3 personer kvar nu att köpa åt :D
Fortsätter julklappshandeln nästa vecka. Sitter som bäs och chillar vid internatet och lyssnar på musik, fixade mina högtalare igår som har krånglat lite så vi har bra ljud nu när vi lyssnar. Städat och fixat fint här på internatsrummet också, så det är riktigt mysigt.
OscAR Linnros- Från och med du.

Väldigt chill låt detta, har nog spelat den länge men har inte blivit dålig ännu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0