:/

Det här har varit en jobbig dag, steg upp klockan 7 och lagade mig och sedan så åkte vi ner till banken och där steg jag och Jenny på med bussen, hon kom faktist med buss denna morgon också.
Sedan så när jag kom till skolan så satt vi och gjorde ett project heela dagen vi hade dessutom ingen lärare på hela dagen förutom när jag hade sagor i barnens värld. Sedan så när jag slutade gick jag ner till internatet och sedan så kom becca hit och sedan så gick vi till Siwa boden i gamla stan sedan när vi kom hem så kom becca hit och vi att och pluggade på provet som vi har imorgon och hon förhörde mig också.
Sedan när vi äntligen hade kommit genom det så spelade vi lite guitar her, och sedan jick hon hem.
Den tyngsta delen av dagen kom väl kanske efter hon hade gått men jag vill nu inte börja ta det i detaljer men jag kan nu bara säga att JAG HATAR VÄNNER SOM SVIKER!!!!
Men det är nu bra att man har andra vänner som förståår en bättre ;D Love you guys ;) och ni vet vem ni é ;D

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja fyfan vilken stil man kan ha! :@

jag finns alltid här! :)

2010-02-16 @ 14:32:33
URL: http://maliinmariaa.blogg.se/
Postat av: Emma

jaah jisses it förstår man se alla gangor ;P

Tack Sötis ;D

2010-02-16 @ 14:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0