hej hallå !!

har haft kemi idag , var inte så kul , sedan så hadde vi arbetarskydd som jag trodde skulle bli skit tråkit men det kommer bli en helt okej kurs, för vi får bestämma vad vi ska göra ;D
Sedan när vi gick hem gick jag över till Sofie och tittade när dom hade storstädat, det var väldigt vackert (Y)
Sedan så gick jag hem och börjae på att städa lite här hos oss. MEn det blev väl inte så mykket av det, så när malin och johanna kom hem så satt vi och slöade vid datorn, nuu jusst sitter 'sofie häär och vi har ganska så lite att göra men sofie och jag tog massa med webcamera bilder jusst så det var ju ganska så kyyyyl ;D
Bye bye
Cya!


Hihihihihi ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0