Hej hej Sportlovet har kommit !!

hej, idag såå började vi klockan kvart över 8 och då hade jag logistik och sedan data resten av dagen, slutade skolan där halv 2 tiden och då kom jenny och hämtade sofie och jag, sofie skulle komma till mig. När vi kom hem så åt vi lite och sedan så gick jag och sofie och badade i jacuzzin ;D (sköönt) det var väldigt längesenn jagh hade varit där.
Sedan så åkte hon hem och nu så sitter jag här framför datorn och cissi ska väl komma hit ikväll och vi ska väl titta på lets dance och sånt. Eller i alla fall jag ska titta på lets dance ;D Hejja Mattias!!
Nu ska jag fortsätta och slöa och förresten malin ska komma och hämta sin dataväska också.
Hej då !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0