hejjsan!

idag så tog jag bussen som jick 5 över 6, måste ta den bussennu hela den här perioden, Hoho :P
Vi kom till internatet ganska så tidigt men vi satt nu och pratade då johanna jag och malin så det jick ju :D Sedan så jick vi till skolan och först så hade vi finska och nu till sist hade vi kemi, sedan så slutade jag, men malin och johanna så måste va i skolan till klockan 4 idag för dom har något kokas elr vad det nu va. Så dom kommer väl då någon gång efter det , jag ska också å handla ikvell blir sekert att gå till gamla vasa butiken.
Neh nu ska jag spela gitarr, ojj jag bara sitter och dagdrömmer om att jag får en ELgitarr. Bara det skulle va verklighet skulle det va bra :D
Men nu återgå till gitarren :D
Cya!!

Dagens bild, har jusst varit i dushen och så provade jag något läppglans jag hittade :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0