heljen nu !!

hej. igår så skrev jag inget men jag läste på prov nestan hela dagen och sedan så läste jag en massa bloggar, och sedan på kvällen jick jag över till sofie där läste vi på prov och så tittade vi en film som hette Jackie and Hilary. Försto inget nestan av den filmen, den var på en finnkanal också så det var ju finsk text men den var väldigt råddig. Men idag då så började vi skolan 9 och jag försoov mej lite så det blev ganska så bråttom, men vi hann bra :D Jag tycker jag har försovit mig alla dagar i den här veckan. Vi har haft två prov idag ett datakörkortsprov och ett vanligt dataprov, får se då hiur dom går. Nu så sitter jag i skolan och väntar på att klockan ska bli 10 över 1 så jag får gå till bussen och åka hem och ta helj.
Nesta vecka kommer Malin och johann tillbaka till internatet (ÄNTLIGEN) så då blir det mycket stan igen tror ja ;)
Men nu ska jag läsa bloggar och sedan så håppas jag att klockan har blivit lite närmare 1 :D
Cya!!


Kommentarer
Postat av: Malin

STAN <33 på måndag åker vi till stan :D

2010-02-19 @ 13:04:08
URL: http://maliinmariaa.blogg.se/
Postat av: Emma

JAJJAMENSSAN ;D

2010-02-20 @ 17:22:31
URL: http://emmalindaahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0