in ti stan!

hej blev väckt idag när jag malin och johanna pratade om hur vi skulle kunna mmöblera om här dom pratade om tv som skuille vara någon stans ja osv. Sedan jick vi till skolan och vi hade finska och sedan efter maten så hade vi Vs-kurs och där gjorde vi ett eget lepomade för kusen hette "gör din egen leppomada" och det var jätte kuul tyckte jag faktist :D Sedan så slutade vi och malin och jag for in till stan och där hittade jag nog kläder som jg köpte. Ska visa bilder på dom, vi åkte hem med 5 över 8ans buss hit till internatet. och nu så ska vi skriva någon labbraport som ska vara inlämnad imorgon :S Så jag säger Bye bye ;D
Cya!!!!                          Svart tunika från gina trico (väldigt suddig bild)

Glansiga tights från Gina trico!

Trosor från H&M!!

Bh från H&M !!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0