internaaat!

hej. tog bussen klockan halv  8 som alla andra måndagar och så började vi skolan klockan halv 10 och slutade klockan 3 så jag kom jusst hit till internatet och nu sitter jag bara ch lyssnar på musik , ska sedan gå och handla maat jag var inte och handlade något igår så ja ska gå in gamla staan och handla med sofie och Emma D.
Jag hatar folk som rör andras saker , nuu har dom som bor här över heljen kastat vårat pepparkakshuus här å internatet dom behööver väl inte röra våra saker heller :) Såklaart var det på tiden att börja kasta det men då ska vii göra det inte dom :S
Blir så trött på sånt där.
Ska fortsätta lyssna på musiik nu :D nu jusst lyssnar jag på Owl City- Fireflies :D
Cyaaa !!

Hejj hopp måndag idag!!

Kommentarer
Postat av: cissi

owl city - fireflies aaah <3 sköönt!

2010-02-08 @ 15:49:48
URL: http://ceciliayrjans.blogspot.com
Postat av: Emma

jååååh ;D

2010-02-09 @ 22:38:41
URL: http://emmalindaahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0