internaatsliiv!

hallelåja:D ida seg ag upp klockan kvart före 7 och jag tog hal 8:ans buss till Vasa och började skolan klockan 9vi hade produktkännedom och logistik och sist mwn inte mins hade jag sagor i barnens värld då jick vi över till dagiset bredvid och hälsade på ungarna där, åååå va söta dom va. Sedan så jick jag hem hit till internatet jag har met suttit och slöat här i soffan tagit kort med webkameran och lite sånt smått och gott det är brist på annat att göra.
Ska kunna ta helj igen för det är trååkit här, alltid samma sak sitta i den samma soffa heela dagen och slööa.
tänkte gå till ABC men jag gick inte jag tyckte det skulle varit så jobbit :D
Heij då!
Cya

Jag som sitter i soffan på internatet och har tråkit !!!!!

Kommentarer
Postat av: Malin

siir it så skoj ut hede it :S men e ju internatslivet hede :P sku no behöv ta na bilder åv me jag å :D

2010-02-01 @ 19:54:47
URL: http://maliinmariaa.blogg.se/
Postat av: Emma

Neeh e je no it na skojjit shen it man siir såde bekymmra ut tå :P hahahah :)

2010-02-02 @ 14:03:48
URL: http://emmalindaahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0