kommit hem!

hej, har nu kommit hem från stan och biot, eller det är ju nog en stund sedan men i alla fall jag tyckte filmen var riktigt Bra faktiskt, kommer nog att ladda ner den sedan så jag får se den någon mer gång. Mitt i filmen fick jag det bästa meddelandet på länge och det är ett tecken på hur bra vänner man har :D Alltså ni är underbara..
kommer ha jätte roligt på freda med er :D
Men nu till något annat, jag kom jusst hit tillbaka till internatet för becca jag och sofie bestämde oss för att vi skulle spela monopol så vi har gjort det, nu så ligger jag i sängen och är påväg at sova. Skönt att vi börjar klockan kvar före 11 imårgon :D
Men nu säger jag GONATT och sov sött alla!!
Bye bye!

Kommentarer
Postat av: Malin

me like! fest ikväll wuhuuu! :D festhumööör!

2010-02-19 @ 13:02:42
URL: http://maliinmariaa.blogg.se/
Postat av: Emma

HIHIHIHI ;D

2010-02-20 @ 17:25:41
URL: http://emmalindaahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0