Lördagen den 20:e februari

Hejj. Hade en jätte bra kväll igår med många kända ansikten och man fick prata med dom man inte sett på länge så det var riktigt skojjit :D Nu idag så vaknae jag redan klockan halv 11 det var så mycket ljud här utanför så jag vaknade. Då så satt jag på datorn och var jätte trött, har varit trött hela dagen.
Blir väl kanske att ha en hemmakväll ikväll men det är ju skönt också efter en fest som den igår :) Såg att dom skulle ha Snakes on a plane på Tv ikväll så det blir väl tt se på den :)
Så jag säger heijdåå då :D
Cya!!

HAHA minns när christian siriano va me i project runway.
Är på min gamla dator så jag har inte så mån ;P

Kommentarer
Postat av: Emma

blev fel skrivet där till sist :P jag menade ju förståss att jag var på min gamla dator sså jag inte hade så MÅNGA BILDER. och så ska jag också tillägga att han är juuu såå söt christian också ;D

2010-02-20 @ 19:12:19
Postat av: cissi

an e så fiiierce :D

2010-02-21 @ 12:59:40
URL: http://ceciliayrjans.blogspot.com
Postat av: Emma

Juuh :)

2010-02-21 @ 21:34:35
URL: http://emmalindaahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0