nam nam!

hej, idag i skolan så hade vi produktkännedom och logistik det gick ganska så snabbt ändå fasst jag trodde det.
Sedan när jag kom hem var det storstädning på gång häär, johanna och malin hade slutat tidigare så som städade då. Efter vi hade städat klart så lagade vi mat och det blev kycklin och sallad (kycklingsallad), efter det så traskade malin jag och sofie iväg till Oma tori här i gamla vasa, vi han inte titta genom allt dom hann stänga så vi måste nog dit igen.
När vi kom hem så bakade vi muffins eller det blev inte muffins utan vi gjorde kladdkaks deg men satte det i muffinsformar. Gick faktist det också, så man kan väll kalla det kladdmuffinsar ;P
Nu ska jag fortsätta att sitta och chilla och prata med malin och johanna ;D
Bästa internatspooolare någonsin ;D
Cya!

nam nam nam :D aaavisa jag veet!!

Johanna och jag lekte med webkameran :D

Malin och jag :D Från villavslutningen 2009 :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0