onsda!!

hej, i skolan i dag har det varit tungt och tråkit har varit väldigt trött och allt var bara blää där :P slutade klockan kvart före 3 men vi ska ha samtal en och en med Maria alltså vår klasslärare så jag gick till henne där 3 tiden, pratade inte så länge men det var väl det vanliga som lärarna brukar fråga när man är in på sånna där samtal.
Becca hade varit in före mej så hon väntade medans jag va in så jick vi till internatet sedan. och på vägen ner föll halkade jag omkull ;P hihi och TÄNKTE halka fleera gånger, när jag kom till internate satte jag mej som vanligt i soffan och lyssnade på musiik och sånt sedan började jag tillverka min maat för dagen och det blev kycklingsås och ris , det var faktist riktigt gott, sedan satte jag mej framför datorn igen när jag hade ätit klart då läste jag en massa bloggar och så sedan spelade jag the sims ;D det gjorde jag också igår det har blivit roligt tillbaka det nuu :D
har inte spelat på läänge så.
Jo förresten jg har ju också städat lite här idag också men inte så riktigt noga men.
Nuuh ska jag titta runt på fb och lyssna på musiik.
Cya!!

JAg med slarvigt uppsatt håår!!
(dagens web cam bild)
Jooo föörreen så fick jag ett meddelande idag att mia nely kläder hade kommit ;D wohooo!!
VILL HEM NUUUUH :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0