Onsdag

hej. försoov mej i morsse vaknade när sofie ringde 14 minuter över 8 och vi började kvart övver såå jag hade en minutr på mej att göra mej i ordning, men det hann jag ju förståss inte men läraren tog det lungt och jag kom bara 10 minuter förseent så jag var vääldigt snabb :D hade produkkännedom och logistik hela dagen sedan så slutade vi klockan 1 då jick jag hit till internatet och städade såg ju ut som en bomb kulle slagit ner här :P
Sedan saatt jag bara p datorn och så jick jag till sofie senare så jag satt där och tittade tv och var på hennes dator och spelade teris har blivit otroligt beroende av det när man sitter i skolan och inte har något att göra på rasterna spelar man allti det :P(Y) nu kom jag jusst hit tillbaka till mitt internat och jag har tagit en ush och nu ska jag sitta och titta en massa grejjs på youtube tror ja :D
Ses imorron :D
Bye
Puss o kraam!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0