oops!

Glömda att skriva igår men jag gjorde nu inte så mykket heller jag kom hem från vasa där halv 2 tiden kanske och sda så skickade cissi och frågade om vi kunde gå ut och gå. s då gjorde vi det, seedan på kvälllen gjorde jag nestan ingenting förutom att jag kollade lets dance :D Grååter över att Rabih åkte ur :/ nååjaa attias är nu kvar så jag är nu ändåå nöjd :D
Idag vet jag absoluut ingenting vad jag ska kunna göra. Cissi skickade jusst och frågade om jag skulle komma dit en stund idag så det ska jag väl göra då men sedan ikvell vet jag inte vad jag ska göra ;/ men vi får väl helt enkelt bara ta en funderare :D
Imorgon blir det Parra för hela slanten med MALIIN :D får vi nu håppas det är lite struul med dom här tjussarna men får håppas vi får det ordnat.
jo förresten i går beställde jag också kläder från Nelly.com :D ska ta och sätta upp bilder på dom :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0