praktisk dag!!

hej, denna dag har varit mycker praktiskt arbete men först idag hade vi aseptik prov som jag tyckte gick helt okejj..Sedan så började vi med det praktiska vi gjorde en egen fotsalva :) det var jätte skojjit.
Sedan så hade vi första hjälpen och där gjorde vi också bara praktiska saker. Så det har varit en gaanska så lätt dag. När jag kom hem så var klockan halv 4 tror jag  och då började jag söka å nätet om jag skulle hitta nått köttbulls recept och jag hittade. Dom blev verkligen goda, och jag har börjat med en ny diet nu också jag äter inte några potatisar eller paste eller ris så ni kanske undrarriktit vaad kan man riktigt äta men det är typ som kött fisk och grädde och majonäs och sånt såå ska se hur länge jag klarar av att hålla den här dieten. Så dagens mat bestod av Sallad i mängd och massa och köttbullar. Gick riktigt braa att äta.
Nu har jag jusst tittat på fimen Juno och nu sitter jag och bara kollar runt på datorn, kanske gåår över till sofie sedan ikväll.
Jaa jusst det inatt har jag sovit hur dåligt som hellst för dom som bor på andra våningen har haft JÄTTE mycket ljud och jusst precis över mitt rum :S Så jag fick nog och provade gå och lägga mig io malins säng för deras dörr är öppen vet inte riktit hur den har kommit upp men nåjaa jag somnade där, Så jag håppas det är lungt att jag lånade din säng inatt malin ;D jag somnade nu i alla fall där ;P
Cya
Har varit på mycketr bättre humör redan idag från igår ;D
Bye bye

Dagens bild !!

Kommentarer
Postat av: Malin

men no je nu satan kan it di ta å hald käftan täjden fjortisan !! :@ joodå e no luungt du får no såv i sinjän min hu mycthy du vill haha :D

2010-02-16 @ 20:37:07
URL: http://maliinmariaa.blogg.se/
Postat av: Malin

2010-02-16 @ 20:37:34
URL: http://maliinmariaa.blogg.se/
Postat av: Emma

janå jiesus man vaar no ylak ;P Hihi :D

2010-02-16 @ 21:52:59
Postat av: Malin

haha ja :D jag å vill hänga på din diet tå ja buri i vasa :D

2010-02-17 @ 19:10:21
URL: http://maliinmariaa.blogg.se/
Postat av: Emma

Japp :D e je no ti jier he ;D

2010-02-17 @ 23:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0