Tisdag!

Hej. idag har vi haft Aspetik hela dagen, vi desinfierade händerna Flera gånger och tittade i någon apparat, i den apparaten kunde man se hur smutsiga händerna va om man slarvade med desinfektionsmedlet :P
När jag kom hit till internatet så var jag bare en stund inne och sen så jick jag till gamla vasas affär och handlade lite smått och gått. Sedan när jag kom hem så satt jag mej och spelade gitarr och så har jag tittat lite that 70's show och lyssnat på musiik och nu sitter jag åter igen med gitarren i handen :)
Cya!

Fråga inte vrför jag sitter på med mössan inne men jag har kanske lite bad hair day :P
Och det är faktist ganska kallt också ska jag säga eer :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0