Torsda!

Hej! idag var jag trött när jag skulle stiga upp i morse men det gick nu jag kom nu upp då till sist. tycker jag inte har sovit så mycket förra natten jag vaknade 22 minuter över 1 på natten och då trodde jag den var 22 minuter över 1 på dagen :P jaa så jag fick panik men sedan så insååg jag ju nog till sist att det stod 01.22 istället för 13.22 :P
Första timmen planerade vi programmet som vi ska ha för barnen och och sedan så var det data resten av dagen fick nu sluta en timme tidigare :D det var sköönt.
när jag kom hem så spelade jag gitarr och sedan tittade lite runt på datorn oc sedan började jag göra mat och efter det så slööade jag igen som man alltid gör här.
Men sen fick jag den i den att jag skulle kreppa mitt hår :P så jag gjorde det men när jag håller på att kreppa håret så går ju dyngkrepptongen sönder och det var bara liite hår kvar :S jag bleeev så arg :D
Men jag satte upp håret i stället då ser det inte lika fult ut men om jag har ner hååret ser det ju jätte konstigt uut :P
Men nu ska jag sätta up några bilder jag tagit idag :D
Bye
Cya!!

Tog den bilden när jag kom hem från skolan idag!! brist på annat att göra!

En annan bild där det synns liite av mitt kreppade hår men som sakt jag har upp hårt så att det inte ska se koonstigt ut :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0