vasa dag!

hej. idag blev jag väckt av mamma där 10 eller så var det kvart över och då skulle vi åka till  vasa så det blev bara att håppa ur sängen och kläda på sig och sedan åka iväg. Vi åkte först till jennys salong och sedan till farmor och åt en god middag (som alltid) och sedan åkte vi till kusinerna där så spelade jag elgitarr och det var Jätte roligt ;D Vill också ha en elgitarr börjar bli trött på att bara sitta och spela acustisk men det går ju förståss bra det också MEN.
Imårgon blir det att ta 5 över 6 ans buss till vasa , skulle ju nog kunnat stanna i vasa idag men det orkade jag inte, jag vill sova i min egen säng så mycket det går ;D
Nu så sitter ag och lyssnar på metro station, länge sedan man lyssnat något av deras musik, men det kvar nu den låten som kom på winamp listan nu :D
Ska snart gå och läga mig också så jag orkar upp imårgon. Så jag säger Gonatt och heijdåå ;D
Puss //Emma Cya!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0