äntligen!

nåå nu är jag hemma och har min telefon slddd så nu ska jag ladda upp mina om talade bilder. men först lite vad jag gjort idag, och det är ju inte så svårt att gissa ... jag har ju såklart varit i skolan oc där så plockade vi sönder en dator och sedan plockade vi ihop den på nytt . Det var ganska så rolit :D sedan så slutade vi och jenny och mamma kom och hämtade mig och så for vi hemm var väldigt skönt att få komma hem. Men nu tillbaka till bilderna!!!

Mina fiskbensflätor som Beck gjorde! Det är ju inte den bästa kvalitet på dom här bilderna nu när dom är tagna med mobilen!

Vad fiint :P haha :P den var tagen i tisdadst när vi hade aseptik och vi måste sätta på oss skyddsdräkt!

Ännu en bild på sofies tuppkam som var gjord av mej eller tuppkam och tuppkam det blev väl inte riktit en sådan men i allafall!

Jag som har väldigt tråkiit på internatet!

och lilla jag igen med pannluggen upp som jag alldrig nestan har men har börjat med det nu på siista tiden :)

Så där ja, det där var bilderna :D Cya
Heijdåå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0