!?.,

hej. idag skolan och sedan har jag bara suttit på internatet och slöaaat. men jag har nu spelat gitarr och sjungit och tittat på youtube och en massa sånt och lagat mat till mat blev det ris och kycklingsås (nam nam)
ska kanske gå över till sofie ett varv nu och se vad hon göör. Idag har nog jag varit jättee slöööö idag man bara sitter och sitter.
pratar också nu med en massa folk på msn, nu vet jag inte vad jag ska skriva mera (hhmm)
jag var ju och skidade igår med malin det gick väl kan man säga sådääär det var inte såå lätt men det gick väl nog till sist. men backarna var liite svåra det gick såå hårt :P
Neeh nu ska jag göra något vettigt :)
vad nu de ska va vet jag inte men.
HEijdå
Cya !!!
:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0