fest!

hej. mamma väckte mig i morse och frågade om jag skulle med till vasa men jag var för trött för att följa med och dom skulle bara dit och äte på rosso med farmor och mormor och fira i efterskott pappas födelsedag men jenny ch jag har firat pappas födelsedag i en hel vecka när vi vr till lanzarote såå.
jag somnade om och sedan så vaknade jag av att malin skickade på telefon om jag skulle kunna komma till henne före vi åker till skidstugan och det tyckte ju jag lät bra så jag ska till malin före vi åker till skidstugan.
jenny och jag har jusst vrit till teboil och ätit för vi orkade inte börja göra någon egen mat, det skulle varit såå tungt :)
men nu ska jag börja gå i dushin och göra mig i ordning för kvällen :D
Hejjsan sveijssan.
CYA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0