hej!

i dag har jag varit i skolan som vanligt vi hade produktkännedom först och sedan så hade vi logistik och sist så hade vi första hjälp det är verkligen roligt vi hade hjärt och lungräddning idag det är tungt men det gick bra.
sedan när jag kom hem från skolan satt jag bara och slöade och sedan så kom sofie hit och vi åt potatis och fiskpinnar och sedan slöade hon och jag och tittade på några videos på youtube serdan jick vi över till hon och vi satt och tittade tv och och sedan så fick jag en underbar massage av sofie, Tack :)
och nu sitter jag på mitt internat och har inget att göra men ja sitter och lyssnar på Erik Grönwall så jag har det bra i allafall . Älskar hans röstr den är ju bara för uuunderbar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0