home sweet home :)

hej igår så ko jenny efter mej efter skolan och så åkte vi hem till närpes. När vi kom hem så satte vi oss och tittade på en film (sommaren med Göran) väldigt braa film, sedan så började man göra sig i ordning fr kvällen för jag skulle på revy då med malin, linn, johanna, rex, macke, simon. Sedan när den var slut så for ja hem med mamma och pappa och simon och jenny för dom hade också varit och tittat på den. Nina christer och julia hade också varit på den så dom kom till oss efteråt. då åt vi hotdoggar och tittade på våran lanzarote film :)
Sedan när dom åkte hem såå gick jag och sovde var trött jag dåå :)
Idag så vet jag inte vad jag ska göra ska väl kanske ladda upp med flera filmer och bara chilla :) får see!
oijj ja jusst det igår beställde jag också en SVEA mössa :D äntligen har velat haft en länge!
CYA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0