längesenn!

hej. nu var det längesenn jag skrev här i bloggen men jag ska försöka skärpa mej. men i allafall i söndast så gjorde jag inte mykket jag satt messt och slööade men på kvällen åkte jag till malin och dit é det ju allti trevligt att åka så där satt vi nu messt och pratade :D och tittade tv :) sedan igår så kom jag hit till vasa med buss kom hit klockan 20 före 9 och då gick jag ner med mina väskor och sedan upp tillbaka till skolan, när vi slutade skolan gjorde jag inte mykket satt vid datorn och så läste jag lite på prov, och på kvällen så jick jag över till sofie och där satt vi och tittade på filmen 2 fast 2 furious, aavis att dom har digiboxx :D Becka flätade också mitt hår i såna där fiskbensflätor det var längesenn jag hade såna i håret :D ida så hade aseptiskt arbete och första hjälp så det har varit mykket praktist men det äär ju bara braa (Y) nu sitter jag och slöar och lyssnar på musiiic :D ska behöva läsa på prov men det äär så jobbigt, ska kanske gå över till sofie ikvell och låna hennes telefonsladd så jag får laga in några bilder på hur håret såg ut i flätorna, och en bild till också men det får bli en överraskning :P hahahha loll :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0