lördag

hej.igår gjorde jag ingenting jag bara va hemma och chillade och tittade på tv och satt och tittade en massa videos på youtube :) alltså jag tror inte jag skulle klara mej utan youtube jag är ju in där alla dagar :-)
Idag så vaknade jag halv 12 och så låg jag och drog mig till klockan kvart över 12. Sedan så har jag suttit vid datorn resten av morgonen / dagen men ikvell ska jag åka med malin till vargberget vi ska åka och skida får se då hur det kommer att gå har ju inte stått på vanliga skidor sedan jag gick i lågstadiet :D ja oijj oijj kommer väl mest liga på marken :P men nu ska jag lyssna på E.m.d jag har faktist börjat tycka att dom är braa :D konstigt nog men jag har börjat falla bara mera och mera för svenska artister.. Erik grönwall idolvinnaren är nog ändåå min favorit ;D
han äär såå skit bra att sjunga det är en sååå gudomlig och underbar röst.
Heej då
Cya

Ögongoodis från Sverige ;D ;D

Kommentarer
Postat av: cissi

ush emma fö svenskan haha :D bare rabih å Lorentz Å M sakarias å new kid som kan na :D

2010-01-17 @ 17:16:47
URL: http://ceciliayrjans.blogspot.com
Postat av: Emma

nååh va it såde nu :D janå täjj e no å bra men it rabih han e bare söt :P

2010-01-18 @ 19:15:33
URL: http://emmalindaahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0