Packar för Fulla muggar!

Hej nu är det dags att packa packa och återigen packa,jag ska ha med extra mycke nu tycker ja :P jag ska vara själv nu på internatet i 6 veckor :( det blir sorligt men so en räddande ängel kommer sofie in i bilden :D:D
nu ska jag räknba upp allt ag ska ha med.
-Rock band
-playstation
-Gitarren
-MYKKET kläder
-lakan och påslakan
-potatis :) (hehe)
-gitarrstämmaren haha den e ju inte så jätte stor men jag ville nu räkna upp den i alla fall :P
- och ett stort mjukisdjur jag fick i julklapp som ska sitta på internatssängen :D
ja det var väl en del av det jag ska ha med :D
det är ju förståss mera sånt smått också jag ska ha med men jag orkar inte räkna upp det.
men nu ska jag fortsätta packa.
Och förresten det var en Ganska så kul kväll igår vi stannade nu inte så länge i skidstugan men vi for ut och körde och vi hamnade sen vid Emma W där var vi väl inte så jätte länge men en stund i alla fall men sedan så åkte vi iväg till Tb och käkade :D
Det var gårdagskvällen :)
Hej DÅ!

Tillbaka till internatslivet :/ :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0