Rock band

har jag spelat nuuu .. skit skojj tycker man faktist blir bara bättre och bättre med tiden. jag har också städat ännu mera jag har dammsugit HELA huset (puh ) det var skiit tungt :S jag som trodde det var färdit städat och mamma var nöjd när jag hade städat köket men tyydligen inte jag skulle ändå städa mera .
men när vi hade ätit klart och pappa skulle plocka ur diskmaskinen som jag hade plockat i och startat så hade jag glömt att sätta i diskmedel :D:D:D hehe det var lite tyyypiskt :P men det var nu ganska rent i alla fall men vi ska nog diska et igen :P
ikväll blir det väl bare hemma myyys ska sitta framför tv och titta på Lets Dance :D ska bli skojj att se hur bra dom är. imorgon blir det skidstugan ser fram emot det hoppas det blir liikaa rolit som det var förra gången. Men flickor jag har mera lekar på laager :D se upp för meijjj :D  haha
neeh nu ska jag sluta yra och göra nått vettigt istället som vad vet jag inte men endå!
Cya PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0